Nestlé zapowiedziało na wrzesień inaugurację nowego napoju Glowelle. Strona internetowa glowelle.com na razie tylko zapowiada to wydarzenie. W skład napoju (lub suplementu diety - zastanawiam się jak polskie prawo zakwalifikowałoby ten produkt) wchodzą wyciągi roślinne, w tym owocowe oraz przeciwutleniacze i witaminy. Nestlé twierdzi, że produkt będzie miał działanie odmładzające poprzez lepsze odżywienie i nawilżenie skóry od wewnątrz.
Dr Susan Beck, naukowiec, pracująca nad tym produktem dodaje, że płynna forma pozwala na mniejsze obciążenie układu pokarmowego oraz na łatwiejsze przyswajanie składników.

Glowelle zostanie wprowadzone we wrześniu w USA w sieci Neiman Marcus, w cenie 7 USD za opakowanie (oh!). Nawet jak na USA, to bardzo wysoka cena. Będziemy obserwować czy produkt się przyjmie.

Jeżeli szukasz więcej informacji o Beauty Drinkach, poszperaj w publikacjach firm, które już wczesniej wprowadziły podobne produkty Murad, Perricone, Dr. Brandt, Kinerase i Borba

Zdjęcie dzięki uprzejmości realself.com
0 Response to 'Innwacje: napoje funkcjonalne. Beauty drink - zatrzymaj młodość.'