Tym razem było inaczej, rzuciłam wzrokiem na reklamę otrzymaną mailem i zamarłam "Dla kobiet OC za pół ceny".


No i mam dylemat, bo czy reklama odniosła swój cel?

Trochę czuję się urażona bo traktowana z góry, ale z drugiej strony reklamę zauważyłam, mało tego trochę się nawet nad nią zastanawiałam.

Próbuję sobie przypomnieć czy widziałam reklamę 'dla mężczyzn za pół ceny'?

Może autor chciał nawiązać do coraz bardziej popularnych wyprzedaży w sklepach? Tylko tam nie proponują 'dla kobiet 70% zniżki'.

Zwykle nie zwracam uwagi na takie reklamy, ponieważ po pierwsze są reklamą, po drugie nadawcą jest bezosobowa, bezduszna firma, a po trzecie tutuł wiadomości zwykle nie zachęca do otwarcia - tym razem tytuł był skuteczny, tak?

Zapewne rozpoznawalność marki aviva wzrośnie, ale za parametrami ilościowymi świadomosci marki, stoją konkretne atrybuty. Nie jest tylko ważne jaki jest procentowy poziom znajomości marki, ale jakie wartości udało się wbudować w wizerunek.

Obawiam się, że moje pierwsze skojarzenie z avivą będzie 'traktuje mnie z góry', ale skonsultuję jeszcze w pracy - może jestem przeczulona?!
1 Response to 'E-mail marketing skierowany do kobiet?'
  1. Anka
    http://ybrands.blogspot.com/2009/05/e-mail-marketing-skierowany-do-kobiet.html?showComment=1245137963556#c8173259455454264404'> 16 czerwca 2009 09:39

    po prostu beznadziejny przekaz. jak to dla kobiet za pół ceny?
    Pozdrawiam,