Autorem prezentacji jest Igor Beuker of viralblog.com, wspomagany przez Paul van Veenendaal - a do jej przygotowania wykorzystano 250 różnych źródeł.
Prezentacja jest w j. angielskim.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Obserwuję nowe zjawisko PR-owe, które można nazwać nie word-of-mouth, ale word-of-tweet. W czym sprawa? Wygląda na to, że najnowszy film Sachy Barona Cohena jest pierwszą i natychmiastową ofiarą Twittera. Potencjał filmu jest oceniany na podstawie tego co się dzieje w czasie pierwszego weekendu po premierze. Zwykle złe opinie o filmie powodują spadki wpływów ze sprzedaży biletów dopiero po tygodniu czyli obserwowana jest sytuacja w czasie następnego weekendu.
http://ybrands.blogspot.com/2009/02/case-study-strategia-baracka-obamy-jak.html?showComment=1261588056756#c8496317885973832130'> 23 grudnia 2009 18:07
dobry poczatek