Jednym z ciekawych ważniejszych trendów jest Premiumizacja - mówi się o nim coraz częściej i coraz więcej.

Wygląda na to, że żaden produkt, żadna kategoria nie oprze się temu trendowi w ciągu najbliższych 12 miesięcy.

Jednym z przykładów jest super-premium butelka PALACE wody evian, przeznaczona do najlepszych barów i restauracji.

Pomijam Perriera i S.Pellegrino, których szklane opakowania stały się zbyt mainstreamowe. Mam na myśli albo nowe produkty i nowe marki, albo dodatkowe specjalne opakowania marek istniejących.




Papier toaletowy też się doczekał. Portugalski producent marki Renova przygotował ten najbardziej codzienny produkt w super-premium wersji kolorystycznej: w kolorach czarnym, czerwonym, pomarańczowym, zielonym, cyklamenowym i turkusowym.

Cena 2,17 euro za rolkę.


The Laundress - środek do prania przygotowany specjalnie do prania najlepszych, najdelikatniejszych ubrań dizajnerskich i pret-a-porte. Linia obejmuje produkty do prania zarówno wełny kaszmirowej jak i ubranek dziecięcych.




0 Response to 'Premiumizacja'