Y Water - woda lub - według polskiej klasyfikacji - raczej napój organiczny, odżywczy i niskokaloryczny

Piękny, ciekawy i bardzo spójny koncept przygotowany przez agencję Fuseproject z San Francisco, która zaprojektowała buteleczki i branding. Etykiety zostały zaprojektowane przez agencję Kastner & Partner w Los Angeles.
"Y water" czyli "why water" czyli "dlaczego woda"? No właśnie, dla każdego dziecka, które nie rozumie po co ma pić wodę, może warto zaproponować coś więcej, coś co nie jest naszpikowane ani konserwantami, ani sztucznymi aromatami.

Fuseproject podeszła do tematu bardzo kreatywnie: oparła koncept na prostych pytaniach zadawanych przez dzieci: "dlaczego woda?", "dlaczego nie?" oraz wymyśleniu takiej butelki, dla której dzieci oszaleją, a nie będzie to tylko proste zmniejszenie butelki dla dorosłych. Została ona tak zaprojektowana, aby mogłą również służyć jako zabawka.


Zastanawiając się, kto wprowadzi podobne produkty na polski rynek: Danone czy Nestle, czy raczej Hoop?

Na świecie sprzedaż napojów funkcjonalnych urosła do $1.5 miliardów w 2006, z $114 milionów w 2001 (źródło: Beverage Marketing).

Tak więc w ramach marki Y Water przygotowano dla konsumentów 4 warianty:

1) "Brain water" zawiera cynk, molibden, wit. B12/B6/C
Cynk poprawia koncentrację, witaminki wspomagają funkcjonowanie mózgu, a molibden - tak ogólnie, poprawia samopoczucie :)

2) "Immune water" zawiera witaminy A/C/E/B6
Woda wzmocniona witaminami wzmacniajacymi system odpornościowy.

3) "Muscle water" zawiera magnez, selen, potas, witamina C
Wspomaga budowanie i regenerację mięśni.

4) "Bone water" zawiera wapń, żelazo, witaminy A/C/D i fluor
Wspomaga budowę i wzmocnienie kości i zębów.

Dla wnikliwych więcej informacji na ywater.us
0 Response to 'Wody funkcjonalne'