Wczoraj dostałam takiego maila:

Witaj,

Mój szef oszalał...
Zarządził jesienne porządki w Wydawnictwie Złote Myśli. W efekcie aż 2301 drukowanych książek jest nawet o 68% tańszych! Zapytam więc wprost: czy stać Cię na to, aby nie skorzystać z takiej okazji?
Zobacz tutaj, co dla Ciebie przygotowaliśmy.

Do końca października chcemy wyczyścić nasz magazyn, aby zrobić miejsce na specjalne, świąteczne zestawy. W tym celu Mateusz Chłodnicki zdecydował, że wyprzedamy nasze drukowane książki praktycznie po kosztach. Nasi Czytelnicy będą mogli na tym skorzystać, a my będziemy mieli "wysprzątane" półki.

Akcją objęte jest ponad 80 tytułów. Najlepiej od razu przejrzyj tę listę i wybierz coś dla siebie. Możesz dzięki temu uzupełnić swoją kolekcję, albo zrobić komuś prezent. Na pewno kolejna taka okazja nie trafi się prędko.

Początkowo byłem przekonany, że są to jakieś słabsze publikacje, które zalegają na półkach. Po przejrzeniu listy książek okazało się jednak, że znajdują się tam prawdziwe perełki, z których wyciągniesz bardzo wartościową wiedzę.

Musisz się jednak bardzo spieszyć, ponieważ niektóre z tych publikacji dostępne są w liczbie tylko kilkunastu sztuk, a wiadomość tę wysłałem do przeszło 100 tysięcy Czytelników. Jestem przekonany, że te najbardziej wartościowe książki znajdą swoich nabywców już pierwszego dnia. Kliknij tutaj i zobacz, co jeszcze zostało.

Pozdrawiam,

PS: Nawet jeśli masz już wszystkie interesujące Cię publikacje Złotych Myśli, to jest to świetna okazja, aby po okazyjnej cenie kupić wartościowe prezenty dla swoich bliskich. Tematyka jest tak różnorodna, że na pewno znajdziesz coś ciekawego. Kliknij tutaj i sprawdź!

PS2. Nie zdążyłem jeszcze wysłać tego mailingu, a już ponad 100 sztuk zniknęło. To się nazywają ostre porządki.

**************************************************************************

Jak tu nie zajrzeć gdy taka promocja wiedzy bardzo przydatnej... zajrzałam. Pomyślałam "eeeh... nie dam się złapać", poszłam po zakupy, znowu otworzyłam komputer, przejrzałam książki.... niektóre są naprawdę bardzo wartościowe.... i ....

Kupiłam 3 książki w sumie za niecałe 40 zł - po odliczeniu prowizji partnerskiej, jaka mi się naliczyła od moich własnych zakupów.

To nowa funkcja w Złotych Myślach - jeśli chcesz jeszcze taniej kupować zarejestruj się w ich Programie Partnerskim. Co prawda ta korzyść jest odłożona w czasie, bo zrealizuje się dopiero wtedy gdy wysokość prowizji zakwalifikuje się do wypłaty.

Lepiej robić coś niż nic lub tylko myśleć, że się zrobi - kiedyś - mam zamiar o tym trochę pomyśleć w najbliższym czasie.

Pozdrawiam,
0 Response to 'Mega obniżki w księgarni internetowej i program partnerski.'