Photobucket

Ten post jest skutkiem stanu w jaki zostałam wprawiona podczas krótkiej wizyty w biurze Chantelle w Warszawie.
Ten post nie ma znamion promocji, ani nie jest reklamą. Chcę abyś zobaczył jaki efekt można osiągnąć, kiedy jasno ustalisz cel i dasz czas na jego realizację.

Kiedy po raz pierwszy tu weszłam, nie miałam najmniejszych wątpliwości czym jest marka Chantelle. Jest moja - utożsamiłam się z nią szybko. Co więcej, nie miałam nawet wątpliwości czy chcę, aby Chantelle stała się moją marką. Reszta była kwestią czasu. Po kilku tygodniach stałam się szczęśliwą właścicielką kilku zestawów i nie wyobrażam sobie zmiany. Kobieca, uwodzicielska i zuchwała. Promieniująca pięknem kobiety eleganckiej, dojrzałej i pewnej tego co chce osiągnąć. Jej!

Jest to bardzo dobry przykład jak działa efektywny kontakt z marką. Każdy kto mysli o kreowaniu marki może to osiągnąć, dlatego postanowiłam o tym napisać.
A teraz zapraszam na spacer po biurze. Kiedy wchodzimy do biura, w recepcji wita nas - oprócz uprzejmej recepcjonistki - duże zdjęcie jednej z najpiękniejszych kobiet świata Stephanie Seymour, która jest twarzą marki Chantelle. Zdjęcia autorstwa Petera Lindberga, znanego fotografa, niemickiego pochodzenia.


Photobucket

Wszystkie elementy wystroju wnętrza podkreślają unikalność i ekskluzywność marki.

Photobucket

Sala konferencyjna jest jednocześnie salą prezentacyjną produktów - co zwykle ma miejsce w każdej firmie, ale sposób ekspozycji bywa różny.



Agnieszka Fibich, dyrektor handlowy firmy, zgodziła się odpowiedzieć na kilka moich pytań, bo niezwykle byłam ciekawa jak powstało takie biuro. Oto czego się dowiedziałam...

YBrands: Wystrój biura Chantelle nie pozostawia wątpliwości i niedopowiedzeń na temat czym jest marka Chantelle - czy to celowy zabieg?

AF: Zamysł był taki, aby potencjalnym klientom oraz konsumentkom, które odwiedzą nasz showroom dać jasny przekaz na temat tego, czym jest marka Chantelle. Jednak biuro, to tylko jeden z elementów składających się na wizerunek marki. Kolejny to sposób prezentowania marki w sklepach: mamy ściśle określone zasady, co do ekspozycji produktów w witrynach, czy merchandisingu.

Najlepiej widać to w sklepach własnych Chantelle, w których począwszy od mebli, poprzez prezentację produktów, harmonię kolorów, a skończywszy na atmosferze, jaka panuje w sklepie składa się na obraz marki.

Photobucket

YBrands: Czy taki sam wystrój obowiązuje we wszystkich biurach?

AF: Każde biuro dostosowuje swój wystrój do charakteru budynku i otoczenia, nie zapominając o niezbędnych elementach prezentacji marki. Na przykład showroom w Dusseldorfie znajduje się w nowoczesnym biurowcu, w otoczeniu budynków o prostych kształtach, z elementami szkła oraz metalu, więc jego wygląd nawiązuje do tamtego otoczenia.

Showroom w Warszawie pasuje charakterem do zabudowy Foksal i Nowego Światu, łączy historyczne piękno starej kamienicy z oczekiwaniami nowoczesnych kobiet. Sądzę, że udało nam się tu stworzyć świetny kobiecy nastrój, trochę magiczny, z małym „clin d’oeil”, czyli jak mówią Francuzi, z przymrużeniem oka.


Photobucket


YBrands: Jak przebiegało planowanie prac nad urządzaniem biura?

AF: Projekt przygotowała młoda i kreatywna pani architekt według wskazówek Chantelle. Pamiętajmy jednak, że showroom dedykowany jest dwóm markom. Oprócz Chantelle prezentujemy tu także markę Passionata, skierowaną do innej grupy odbiorców, co utrudniło nieco projekt. Ostateczny efekt został osiągnięty po ponad pół roku prac i konsultacji - jestem z niego zadowolona.

Photobucket


YBrands: Jakie są wartości marki Chantelle?

AF: Najważniejszą jest doskonałość połączenia Fitting & Fashion. Fitting – czyli ekspertyza w szyciu biustonosza, utrzymania biustu i komfortu noszenia oraz aspekt Fashion – najnowsze trendy mody, ale także ponadczasowość pięknych, eleganckich tkanin, wzorów i modeli Chantelle.
Oprócz tego ważne są wysoka jakość produktów oraz umiejętność dopasowania bielizny przez personel, który szkolimy w ramach Akademii Chantelle, czy 130 lat historii Grupy Chantelle, działającej na rynku bielizny.

Myślę, że to, co nas wyróżnia spośród innych marek, to fakt, że Chantelle nie tylko kreuje swoje produkty, ale je także szyje. Większość firm opracowuje wzory, a resztę zleca podwykonawcom. My zajmujemy się wszystkim, dzięki temu jesteśmy bardziej kreatywni i innowacyjni. Proponujemy najnowocześniejsze rozwiązania i tkaniny.

YBrands: Marketing kobiecy - jaki jest jego stan w Polsce? Czy w biurze pracują panowie? Czy przy projektach pracują mężczyźni? Jeśli tak to jaki procent?

AF: Producenci kierujący swoją ofertę do kobiet rozumieją potrzebę komunikacji dostosowanej do tej grupy odbiorców. Dlatego powstały agencje specjalizujące się w marketingu kobiecym i my z jedną takich agencji współpracujemy.
Jednak w przyrodzie musi być równowaga, dlatego w naszej Grupie pracuje wielu mężczyzn, którzy kochają kobiety, rozumieją ich potrzeby i szukają dla nich odpowiednich rozwiązań. Tylko ktoś, kto nie pracował w segmencie bielizny ma z tym związane jakieś dziwne wyobrażenia i fantazje. Przyzwyczajenie i doświadczenie powoduje, że patrzymy na ten produkt pod innym kątem.

YBrands: W jakim zakresie Chantelle wykorzystuje marketing internetowy?

AF: Chantelle ma bardzo ciekawą stronę internetową http://www.chantelle.com/. Zachęcam do jej odwiedzenia. Znajdują się tam wszystkie ciekawe i istotne informacje na temat marki, nowych kolekcji i produktów. Ważnym elementem jest dla nas sprzedaż internetowa, która w ostatnich dwóch latach ogromnie wzrosła i zaczyna stanowić coraz większy udział w całkowitym obrocie. Internet wykorzystujemy również przy okazji kampanii PR-owych oraz przy współpracy z pismami kobiecymi.
0 Response to 'Kto Jeszcze Chce Wiedzieć, Które Biuro Jest Najbardziej Sexy w Polsce...'