Twoich czytelników interesują odpowiedzi na 4 podstawowe pytania i to właśnie powinno się znaleźć na stronie "O mnie":

1. Kim jesteś?

2. Twoje doświadczenia związane z tematyką bloga - mogą dodać Ci wiarygodność eksperta.
3. Jakie problemy czytelnika możesz rozwiązać?

4. W jaki sposób można się z tobą skontaktować?


Oto prosty przykład prawidłowo napisanej strony "O mnie", która zawiera odpowiedzi na 4 powyższe pytania:


"Cześć, nazywam się Magda Kowalska i prowadzę od 2 lat "Cudne gotowanie"
(Magda pokazuje, że ma duże doświadczenie w prowadzeniu bloga),
aby pomóc kobietom, które pracując zawodowo nie zawsze mają czas i inspirację, aby doświadczenia kulinarne ich rodzin były zdrowe, przyjemne, a czasem niezwykłe.
(Magda mówi jakie problemy czytelniczek może rozwiązać)
Mam męża i 2 dzieci, łączę pracę zawodową z życiem rodzinnym i przez kilka lat szukałam najlepszej metody, aby domowe gotowanie mogło być nie tylko zdrowe, ale i ciekawe.
(pokazuje dodatkowe doświadczenie osoby łączącej pracę zawodową z udanym życiem rodzinnym).
Jeżeli chcesz się ze mną skontaktować, napisz do mnie na adres e-mail: xxxxxx "


0 Response to 'Jak najlepiej napisać na blogu stronę "o mnie"?'